آلاچیق- پرگولا- دکوراسیون چوبی

آلاچیق- آلاچیق چوبی- دکوراسیون چوبی- پرگولا- روف گاردن

آلاچیق- پرگولا- دکوراسیون چوبی

آلاچیق- آلاچیق چوبی- دکوراسیون چوبی- پرگولا- روف گاردن

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی یک آشپزخانه در فضای باز مثل باغ یا ویلا و حتی حیاط خانه  همیشه پر از هیجان و ذوق و سلیقه است. امروزه امکانات بسیاری فراهم شده است که باعث می شود طراحی یک آشپزخانه در فضای باز به همان جذابیت طراحی داخلی خانه و یا حتی زیباتر از آن نیز بشود. با این حال یکی از موانعی که شاید در این میان پیش روی بسیاری از افراد قرار می گیرد فرا رسیدن فصل های سرد سال است. 

خیلی از افراد بر این باور هستند که فصل سرد هر گونه امکان آشپزی در فضای باز را از آنها خواهد گرفت، اما در پاسخ باید بگوییم که اصلا هم چنین نیست، حتی در مقابل می توان با طراحی آشپزخانه متناسب با فصل سرما زیبایی فضا را چندین و چند برابر کرد. یکی از راه هایی که با کمک آن می توان به طراحی فضای بیرونی زیبا متناسب با فصل زمستان پرداخت استفاده از آلاچیق های چوبی پوشیده با سقف های مناسب یا حتی بسته است. در این مطلب از سورن با ما همراه باشید تا در رابطه با آشپزخانه فضای باز بیشتر بگوییم و شما را با مدل هایی از این آلاچیق های مناسب آشپزی آشنا کنیم.

مدل های آلاچیق چوبی کباب پز

 

 

قرار دادن کباب پز و باربیکیو در آلاچیق چوبی


از جمله مهمترین عناصر برای ساخت آلاچیق چوبی در فضای باز چوب است بسیاری از افراد برای آشپزخانه در فضای باز خود سایه بان و یا کلبه ای از جنس چوب ایجاد می کنند و با کمک این عنصر گرمای لازم را ایجاد می کنند. در این بین شما می توانید با کمک طراحی یک آلاچیق کباب پز مثل این تصویر در آلاچیق چوبی خود فضای دنج و گرمی را ایجاد کنید و از گذراندن لحظاتی دلنشین در فصل های سرد سال لذت ببرید.

 

 

آشپزخانه متصل به ساختمان با پرگولا 


برای آن که بتوانید فضایی را برای قرارگیری آشپزخانه فضای باز خود در نظر بگیرید لزوما نباید به دنبال یک محیط مشخص شده و چهارچوب دار باشید. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید فضایی در پشت دیوار  که شاید به نظر خیلی از ما بی استفاده می آید مجددا مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان فضای مفیدی برای آشپزخانه فضای بیرونی طراحی شده است. قرارگیری کابینت ها شرایط خوبی را ایجاد کرده تا اعضای خانواده بتوانند ساعاتی را در کنار گرمای شومینه کنار هم باشند و از این لحظات لذت ببرند.

 

آلاچیق آشپزخانه فضای باز میدانی


اگر با دقت به این تصویر نگاه کنید در خواهید یافت که شکل و طراحی میدانی شکل این آشپزخانه ها آن را به شکل مجزا و تعریف شده ای از سایر بخش های محیط جدا کرده است. شما می توانید در چنین طراحی ای فضای آلاچیق  خود را با مبلمانی که به صورت دایره ای کنار هم چیدمان کرده اید به یک فضای مناسب برای گفتگوهای خانوادگی و دوستانه تبدیل کنید. در این طراحی، قرارگیری یک باربیکیو یا کباب پز می تواند فضا را منحصر به فردتر و زیباتر کند.

 

  • ziba khaleghi